Rekrutacja

Zakres obowiązków

  • Dekretacja i ewidencja w systemie dokumentów księgowych – księga główna.
  • Dekretacja i ewidencja środków trwałych oraz naliczenie amortyzacji.
  • Kontrola rozrachunków z kontrahentami.
  • Ewidencja delegacji, zaliczek, not księgowych,
  • Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku obrotowego.
  • Udział w przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowych.
  • Przygotowywanie zestawień księgowych.
  • Wsparcie działu księgowości w sporządzaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych i statystycznych.
  • Wykonywanie prac zleconych przez kierownictwo wg zaistniałych potrzeb działu księgowości oraz zastępstwo współpracowników we czasie ich nieobecności.

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe.
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze pełnej księgowości.
  • Znajomość programu Enova 365 – mile widziana.
  • Znajomość programu Symfonia Środki Trwałe – mile widziana.
  • Łatwość w przyswajaniu wiedzy.
  • Dobra znajomość oprogramowania MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole, zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.

Oferujemy

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony.
  • Dofinansowanie do wypoczynku.
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Przyjazną atmosferę.

Rekrutacja