Aktualne oferty pracy:

  1. KSIĘGOWA
  2. DORADCA POLOWY

Firma Agrochest Sp. z o.o. jest ekspertem z zakresu kompleksowej obsługi rolnictwa. Już od ponad 30 lat dostarczamy rolnikom indywidualnym i firmom wysokiej jakości artykuły do produkcji rolnej. Gwarantujemy fachową obsługę i wiedzę w dziedzinie oferowanych produktów, jakość sprawdzonych marek oraz atrakcyjne ceny

W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

 

KSIĘGOWA

Miejsce wykonywania pracy: ul. Cmentarna 13, 62-025 Kostrzyn

 

 

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Dekretacja i ewidencja w systemie dokumentów księgowych – księga główna.
  • Dekretacja i ewidencja środków trwałych oraz naliczenie amortyzacji.
  • Kontrola rozrachunków z kontrahentami.
  • Ewidencja delegacji, zaliczek, not księgowych,
  • Wykonywanie czynności związanych z zamknięciem miesiąca i roku obrotowego.
  • Udział w przygotowywaniu rocznych sprawozdań finansowych.
  • Przygotowywanie zestawień księgowych.
  • Wsparcie działu księgowości w sporządzaniu deklaracji podatkowych oraz sprawozdań finansowych i statystycznych.
  • Wykonywanie prac zleconych przez kierownictwo wg zaistniałych potrzeb działu księgowości oraz zastępstwo współpracowników we czasie ich nieobecności.

 

WYMAGANIA:

  • Wykształcenie wyższe kierunkowe.
  • Co najmniej 2-letnie doświadczenie w obszarze pełnej księgowości.
  • Znajomość programu Enova 365 – mile widziana.
  • Znajomość programu Symfonia Środki Trwałe – mile widziana.
  • Łatwość w przyswajaniu wiedzy.
  • Dobra znajomość oprogramowania MS Office.
  • Umiejętność pracy w zespole, zdolności komunikacyjne i interpersonalne.
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.

 

OFERUJEMY:

  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji.
  • Stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony.
  • Dofinansowanie do wypoczynku.
  • Ubezpieczenie grupowe.
  • Przyjazną atmosferę.

Rekrutacja:

Aplikuj przez formularz: 

    Lub aplikuj mailowo:

    Aplikacje prosimy przesyłać na adres: kadry@agrochest.pl

    Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli: „Oświadczam, że zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Agrochest Sp. o.o. w zakresie niezbędnym dla realizacji procesu rekrutacji. Niniejsza zgoda jest ważna do czasu jej odwołania”.

    Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Agrochest Sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie przy ul. Cmentarnej 13 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail kadry@agrochest.pl.

     


    Firma Agrochest Sp. z o.o. jest ekspertem z zakresu kompleksowej obsługi rolnictwa. Już od ponad 30 lat dostarczamy rolnikom indywidualnym i firmom wysokiej jakości artykuły do produkcji rolnej. Gwarantujemy fachową obsługę i wiedzę w dziedzinie oferowanych produktów, jakość sprawdzonych marek oraz atrakcyjne ceny.

    W związku z rozwojem firmy poszukujemy kandydatów na stanowisko:

    Doradca polowy – branża rolnicza

    Miejsce wykonywania pracy: południowo – zachodnia część województwa wielkopolskiego

     

    Zakres obowiązków:

    • sprzedaż środków do produkcji rolnej,
    • budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji ze znanymi już nam gospodarstwami oraz intensywne poszukiwanie nowych,
    • regularne monitorowanie rynku i raportowanie o potrzebach zakupowych Klientów,
    • doradztwo w zakresie agrotechniki.

     

    Wymagania:

    • doskonałe umiejętności interpersonalne,
    • wykształcenie min. średnie (preferowane rolnicze lub pokrewne),
    • prawo jazdy kat. B,
    • znajomość branży rolniczej lub doświadczenie na podobnym stanowisku,
    • doświadczenie w pracy w Gospodarstwie Rolnym będzie dodatkowym atutem.

     

    Oferujemy:

    • rozwój zawodowy,
    • indywidualne podnoszenie kwalifikacji,
    • niezbędne szkolenia i wsparcie merytoryczne,
    • pracę w profesjonalnym środowisku,
    • współpracę z najważniejszymi producentami z branży,
    • wsparcie zespołu, który wie, jak ważna jest dobra atmosfera w pracy,
    • stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
    • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wyników pracy,
    • narzędzia pracy: samochód służbowy, laptop, telefon.

    Rekrutacja:

    Aplikuj przez formularz: 

      Lub aplikuj mailowo:

      Aplikacje prosimy przesyłać na adres: kadry@agrochest.pl

      Prosimy o dopisanie na aplikacji klauzuli: „Oświadczam, że zgodnie z art. 23 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926), wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy przez Agrochest Sp. o.o. w zakresie niezbędnym dla realizacji procesu rekrutacji. Niniejsza zgoda jest ważna do czasu jej odwołania”.

      Jeżeli chcesz, aby Twoje CV zostało wykorzystane podczas innych rekrutacji prowadzonych przez tego Pracodawcę, umieść dodatkowo w CV następującą zgodę: „Zgadzam się na przetwarzanie przez Agrochest Sp. z o.o. z siedzibą w Kostrzynie przy ul. Cmentarnej 13 danych osobowych zawartych w moim zgłoszeniu rekrutacyjnym dla celów przyszłych rekrutacji.”. W każdym czasie możesz cofnąć swoją zgodę, kontaktując się z Pracodawcą pod adresem e-mail kadry@agrochest.pl.